ZALETY EMS

OPIEKA TRENERA- Trening EMS to trening personalny z osobistym trenerem. Twój trener dobierze optymalny program treningowy niezależnie od doświadczenia, sprawności i kondycji fizycznej. Naszym celem jest Twój cel !

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dzięki odpowiedniej intensywności i jednoczesnej pracy 90% mięśni trening zajmie Ci TYLKO 30 minut. Aby osiągnąć dobre rezultaty wystrczy 1-2 treningi na tydzień i po miesiącu są pierwsze efekty. Na siłowni tradycyjnej, musisz ćwiczyć ok 2h ok 4x razy w tygodniu zrobić podobny wynik.

BEZPIECZNY TRENING – BEZ OBCIĄŻEŃ DLA STAWÓW
Osoby z problemami ze stawami czy kręgosłupem, mogą uprawiać
treningi z EMS! W metodzie tej nie występują nadmierne przeciążenia stawów.
Trening taki poprawia ukrwienie i wzmacnia mięśnie również głębokie a wzmocnienie czujemy juz od pierwszego treningu.


REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ
Trening EMS to kilkase spalonych kalorii na samym treningu a co ważniejsze przyspiesza metabolizm na kilka dni. Podniesiona przemiana materii, regeneracja powysiłkowa i wydatek kaloryczny treningu znacząco redukuje tkankę tłuszczową. W krótkim czasie ciało zyskuje energię i dobry wygląd.
Przy zbilansowanej diecie można szybko zmniejszyć obwody i pozbyć się nadmiaru kilogramów.
Według badań, po 13 tygodniach treningów, osoby z nadwagą straciły średnio
3,5 kg, 9% tkanki tłuszczowej oraz 6,5 cm w obwodzie talii i 2 cm w
ramionach.
Z kolei osoby po 65-tym roku życia straciły 6,8% tkanki tłuszczowej z rejonu
okolic brzucha nawet przy niskiej intensywności 30-to minutowego treningu co pięć dni.

BUDOWA MASY MIĘŚNIOWEJ
Dzięki odpowiednio dobranym programom, oraz metodom treningowym trening EMS znacznie szybciej wpływa na przyrost masy mięśniowej.
Impulsy pobudzają wszystkie partie mięśniowe w odpowiedni sposób i z wybraną intensywnością. Już od pierwszego treningu ciało zaczyna naprawdę mocno pracować.


SZYBKIE EFEKTY -ENERGIA – MOTYWACJA – Kto spróbował to wie, że takiej energii i motywacji do ciężko szukać samemu na siłowni. Opieka trenera, systematyczność i motywacja to klucz do szybkich efektów!

TRENING CAŁEGO CIAŁA
Trening ems to praca całego organizmu i jest traktowany jako trening ogólnorozwojowy . Oprócz sylwetki poprawia również sprawność, kondycje fizyczną, wydolność i wytrzymałość.

WALKA Z CELLULITEM
Trening EMS to SKUTECZNA metoda na redukcję cellulitu. Impulsy
elektryczne powodują lepsze ukrwienie podskórne, rozbijają tłuszcz i zwiększają elastyczność tkanki łącznej. Juz po kilku sesjach treningowych zapewniając jędrną i gładką skórę.
Według przeprowadzonych badań, prawie 90% badanych zauważyło, że po
treningu skóra jest ujędrniona i napięta.

POMOC W WALCE Z BÓLEM PLECÓW
Elektrostymulacja mięśni głębokich, które z trudnością pobudzają się
podczas tradycyjnych ćwiczeń, powoduje ich znaczne wzmocnienie.
Stabilizują one kręgosłup, a z pleców odczuwalnie usuwa się napięcie.
Treningi EMS działają zarówno terapeutycznie jak i prewencyjnie.
88,7% badanych, trenujących przez 1,5 miesiąca, zaobserwowało
zmniejszenie dolegliwości bólu pleców. Podczas treningów gwałtownie
zmalały częstotliwość i natężenie przypadłości
Chroniczne dolegliwości bólu pleców zostały całkowicie wyeliminowane u 44% badanych ból pleców podczas wykonywania codziennych czynności zmalał o 30%

REHABILITACJA
Trening EMS pozwala w krótkim czasie osiągnąć pełną sprawność po kontuzji. Niezależnie czy dochodzisz do siebie po przebytym urazie, czy też miałeś w ostatnim czasie operację na kręgosłup, biodro czy kolano, trening u nas pozwoli Ci szybko powrócić do formy.

DLA OSÓB Z OSTEOPOROZĄ – Praca mięśni Głębokich
Treningi EMS wzmacniają mięśnie głębokie, które działają niczym
gorset i podtrzymują szkielet oraz chronią go . Efekty odczuwalne są juz od pierwszego treningu.

EMS IDEALNY RÓWNIEŻ DLA OSÓB STARSZYCH
Badania wykazały, że treningi EMS całego ciała
przeprowadzane nawet przy niewielkiej
intensywności treningu – 2 x 25 minut w tygodniu
przez około 3 miesiące – mają istotny wpływ na
strukturę budowy ciała u osób starszych. Stanowią
zatem odpowiednią alternatywę dla tradycyjnego
treningu, u osób z niskim obciążeniem
ortopedycznym i kardiologicznym.